Velebitska 6, Dubrovnik, Kroatien
Guest House Misita Dubrovnik ligger i distriktet Lapad, inom 10 minuters bilresa från Marin Drzic hus och 3 km från Franjo Tuđmans bro. Det erbjuder bagageförvaring. Detta 3-stjärniga hotell har en trädgård med balkong och möbler.
Hotellet finns i den gamla delen av Dubrovnik och ganska nära Fort Royal. Affärsresenärer kan hitta Mincetas fästning 3,1 km från boendet. Naturälskare kommer att uppskatta närheten till Mandrac som ligger ungefär 14 minuters promenad bort. Du kommer att befinna dig 3,2 km från Imperialfästningen. Busstationen Main station of Dubrovnik är belägen nära Guest House Misita.
Rummen på detta hotell har snabbt internet samt bekvämligheter som luftkonditionering. Rummen är också utrustade med vattenkokare och kylskåp. Badrummen är försedda med en separat toalett och en dusch tillsammans med badlakan och handdukar.
Makarul Restaurant och Vox Populi serverar ett brett utbud av maträtter inom 350 meter från det rökfria Guest House Misita.
Kolla in de noggrant utvalda restaurangerna och sevärdheterna i närheten av hotellet
Dölj ställen i närheten
Ta reda på vad andra gäster säger om Guest House Misita!
För din bekvämlighet har vi samlat recensionerna från flera källor.
Thor
2024-05-25
De väldigt rena och stora rummen hade badrum och luftkonditionering. Personalen var hjälpsam, vi uppskattade den. Bekvämligheterna var rena och enkla att använda. Fint läge i närheten av busshållplatsen. Vi bodde här 2 dagar och gillade distriktet Babin Kuk.
Mauritz
2024-03-15
Det har ett perfekt läge en kort promenad till restauranger och barer, shoppinggatan. Det finns ett stort urval av restauranger att äta på, till exempel Ett Skafferi, som ligger bara 20 minuters promenad bort...
Annika
2024-01-10
det var en perfekt upplevelse. frukosten var underbar - jag tyckte om den. jag bokade ett väldigt rymligt rum med badrum, luftkonditionering och vacker utsikt. läget var utmärkt och personalen var hjälpsam och trevlig under hela vistelsen! området runt hade ett stort urval av mat och drycker, restauranger och barer.
Anders
2024-01-06
Jag tyckte om de väldigt rymliga och mysiga rummen som hade badrum och vacker utsikt. Personalen var hjälpsam och läget var tyst. Stranden var i närheten av hotellet jag bodde på.